Informatie en tips

Lees onderstaande informatie zorgvuldig door voordat u een ABUS onderdeel bestelt!

Hoe weet ik zeker dat ik het juiste onderdeel voor mijn ABUS slot of helm bestel?
Belangrijk is dat u weet hoe uw ABUS slot of helm heet. Type de naam van dit product in de zoekfunctie en klik op ZOEK. Dan ziet u in één oogopslag alle onderdelen verschijnen die bij dit product horen. Kijk heel goed naar de afbeeldingen op de website of het onderdeel er hetzelfde uitziet als wat u nodig heeft.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Indien het product op voorraad is, wordt uw bestelling binnen 24 uur verwerkt en verzonden met PostNL.

Wat zijn de verzendkosten van een bestelling?
Voor leveringen in Nederland en België berekenen we een standaard prijs van € 5,45 per zending.

Kan ik als dealer rechtstreeks bij ABUS Nederland onderdelen kopen?
Ja, dat is mogelijk. U kunt dan direct contact opnemen met ABUS Nederland T. +31 342-462112 en vragen naar de heer Geert van Dijk. Hij kan u precies vertellen hoe u bij ABUS onderdelen kunt bestellen via het ABUS-portal voor dealers.

Ik wil als Belgische fietsenzaak ABUS onderdelen bestellen via deze webshop. Is dit mogelijk?
Ja, dat is mogelijk. Let er op, dat als u als Belgische retailer via deze webshop producten bestelt het heel belangrijk is dat u uw BTW nummer invoert ZONDER BE ervoor. De BTW wordt dan verlegd en u ontvangt per mail een factuur zonder BTW.
LET OP: Als u niet, of niet correct uw BTW nummer ingevuld heeft bij de bestelling, dan wordt er automatisch 21% BTW berekend over de bestelling.

Ik heb een correct ABUS onderdeel besteld, maar een verkeerd onderdeel geleverd gekregen. Wat nu te doen?Als wij een verkeerd onderdeel gestuurd hebben laat het ons binnen 14 dagen weten via de mail. Stuur het verkeerde onderdeel retour. Wij vergoeden de portokosten.  Kunnen we het juiste onderdeel niet leveren, dan storten we het betaalde bedrag van de order retour op uw rekening.

Ik ben op zoek naar een onderdeel, maar ik kan dit onderdeel niet vinden in de webshop. Wat nu?
Neemt u telefonisch contact op of stuur een mail. Mogelijk kunnen we u toch helpen.